Pyret säger sanningen

Efter cirka ett år i ide bestående av jävligt stora doser runk, knull, fist, rapeing osv så har vi vaknat igen.
Fadern den store frustar i täten och jag, Pyret den groteske, springer ivrigt bakom och sparkar på allt som ligger ner.

Under detta års avbrott som livsstilsguru så har jag kommit på en sak.
I slutet av våran förra bloggperiod kände jag en tomhet. En tomhet som grundades på att jag trodde att vi drivit denna sak till sin topp. Att vi inte kunde nå längre än vi gjort, med tanke på alla våra likasinnade anhängare som handlöst slängde sig in genom dörrarna vi slog upp på vid jävla gavel (som vi gör med fittor typ).
Men nu. Nu jävlar!

Denna återuppståndelse ska leda till något ännu större, typ som i Fight Club.
Vi ska och vi kommer att lyckas! Med våra våra redan omnämnda hjälpredor Morsfarsan och Lillebystern och såklart sist och heltklart minst våra läsare.



Pyret - Orakel, allvetare, böghatare


Kommentarer
Postat av: einar

Time to shine pyret!

2010-01-11 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0