Pyret livebloggar från badet

Jag runkar.
Eftersom att jag börjar få en större och större skara fans som ofta frågar saker som; vad tänker du på när du runkar, fistar osv så tänkte jag berätta.
Vad jag tänker på under en runk är olika. Beror mycket på vilken sorts runk det är. Hetsrunk, mysrunk, blodrunk och dylikt.
Just nu mysrunkar jag och tänker på barn. Men inte vilka barn som helst, utan endast flickebarn.
En viktig detalj när det gäller mysrunk är att man inte ska ha så bråttom att utlösa den stora fontänen, utan att ha självbehärskning och kunna släppa taget om den stora stocken en liten stund för att sedan fortsätta för att dra ut på den mysiga stunden så länge som möjligt.





Pyret - Runkorakel


Kommentarer
Postat av: Skogsdungen

Lysande. Ett underbart prosastycke som fick mig att rysa. Tack.

2010-01-13 @ 19:33:49
Postat av: Anonym

Runkoraklet!

2010-01-13 @ 23:35:06
Postat av: Anonym

Runkoraklet!

2010-01-13 @ 23:35:15
Postat av: Anonym

haha

2010-01-16 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0