Pyret fuckar ur

Trodde att detta var en dag om alla andra. Men nej, istället blir jag påmind om den bittra sanningen om hur samhället vi lever i idag ser ut. Samhället som vi på denna blogg så desperat vill (och ska) förändra.
Ni kommer inte tro era ögon.
Jag var på min vanliga kvällspromenad/jakt med ögon, samt kukgodis som mål.
Men vad fan får man se om inte en gul liten jävla taiwanesbög? Ni förstår ju självklart att jag fuckade ur totalt och slängde ur mig det ena glåpordet efter det andra följt av en rad gatustenar i punghöjd.

Var bara tvungen att skriva av mig, men tag detta som lärdom mina män och kvinnor;
Skit förtjänar skit. Skit får skit. (helst i ansiktet)



Pyret - Livsstilsguru

Kommentarer
Postat av: Demir

vitmakt

2010-01-08 @ 01:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0