Pyret - En samhällshjälte med stort civilkurage

Idag var jag med om en sak. En sak så hemsk att ni inte kommer tro era fula alvöron.
Var ute på en knullturné på stadens gator och hittade av en slump ett dagis, fullt med uttöjda stjärt samt fitthål var jag alldeles övertygad om.
Men tji fick jag. Oskulder hela bunten.. Kunde inte tro mina ögon (vilket inte heller det enögde vidundret mellan mina stockar till lår kunde göra).
Men då såg jag chansen. Chansen att ta lite ansvar i dessa svåra tider.
Ni kanske undrade vad jag gjorde. Det ska jag berätta för er.



































Jag knullade dom stenhårt.


Pyret - Rättviseskipare

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Fadern D G

Det värmer ack så mycket. Nej alltså ite i hjärtat, i roten, i penisrooten



F D G

2010-01-12 @ 20:01:30
Postat av: Anonym

Skönt att någon tar täten och visar stort ansvar i kampen mot ett bättre, finare samhälle.

2010-01-12 @ 21:24:18
Postat av: Lillabystern och Skogsdungen

En kamp som vi mer än gärna är med och stöttar !

2010-01-13 @ 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0