God kväll..

.. era jävla färskingar!

Måste bara få skriva av mig lite kort. Jag gör det allt som oftast när jag är förbannad eller när jag har gör något alldeles extra roligt som jag precis har gjort dåra.
Vi tar det från början;
Var i affären idag och köpte en del grova jävla ariska basvaror. Allt lugnt så länge. Men när jag närmar mig kassorna och sliter och forcerar allt  min väg så ser jag det ofattbara. Det skär i mitt stenårda ariehjärta; det sitter en tjej där. Hon log vänligt och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Dock kan jag inte släppa tanken på att det satt en längre stående varelse och sköter en sådan syssla. Det svartnade för ögonen. Jag såg rött. Ni minns det roliga jag skrev i början; "Man kan vänta på trädgårdsmästaren, men ibland när Han inte sköter sitt jobb får man rycka upp ogräset själv."
Jag hoppade över kassorna, kastade kortläsare och allt som var inom min stora jävla radie upp i luften, drog 7-8 snabba rapp över munnen innan jag tog emot stående jävla ovationer från några från några grova själar längre bak.

Ha en fortsatt grov jävla lördag!

Fadern Den Grove

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan inte lätt att behärska sig i sånna lägen!

Vad var det för ariska jävla basvaror du gick loss på?

2010-01-11 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0