Fadern talar... Igen!

Nu är det dags!
Äntligen skall världen, jag vågar säga universum, få ta del av de rätta värderingarna.
Denna blogg kommer ledsaga er genom ett virrvarr av grovheter och bra åsikter.
De kommer dagligen att uppdateras roligheter främst av Stamfadern ( jag själv) och den oerhört aggressiva pojken vid namn Pyret. Vi har även med oss Morfarsan som då och då kommer slänga ur sig en hel del grova jävla grejer, samt små instickare av den alltid lika vidrige Lillabystern.

Målet är att ha 10 000 läsare om dagen och ett smäckat kommentarsfält med allt från ideliga hejarop som uppkäftiga jävlar som man får trycka ner i ordets sanna bemärkelser.

Vi ses !

PS. Vill bara lägga upp en bild som ni ska få ha i tankarna när ni somnar. Ett ideal om jag får säga det själv.
mmm, mer av den varan tack!

Kommentarer
Postat av: sven

Men din jääääävla hora!

2010-01-07 @ 08:21:22
URL: http://fladdrigtrövhål.blogg.se/
Postat av: Anonym

äntligen <3

2010-01-07 @ 18:53:05
Postat av: Anonym

Jag har väntat på detta ett bra jävla tag! Hoppas på bättre tider väntas nu när ni har kommit igång igen!



Tjejen på bilden vill man ju bara trycka en trasig glasflaska i analen samtidigt som man gagar henne tills hon spyr, och sparkar henne på fittan och hånler under det hela.

2010-01-12 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0