En dag i paradiset NEJ!

Det var en helt underbar dag i det grova paradiset; Min ariska dröm hade äntligen gått i uppfyllelse – Sverige var tomt på negrer, bögar, pensionärer, blattar, bögar, judar och homosexuella.

 







Gick ni på det era bögjävlar!?

 
Om sanningen ska fram så ägnade sig alla omoraliska och vedervärdiga farsblattar åt att sno pengar av dåliga pensionärer, döda små oskyldiga barn och knivhugga sina egna morsor. Inget av detta hade rört mig i ryggen om det inte vore för pyrets och skogsdungens förkärlek till små barn. Jag brukar själv sätta dessa små sockersöta flickor och helst förgylla tillfället genom att trä de små liven på min påle till stock och köra tills rövhålet har en diameter likt en skorsten. Ibland när jag är på riktigt bra humör tar jag även tillfället i akt och bygger om bögar till bajsbåtar (kör in deras tummar i röven med kuken som mast och pungen som segel).




PS. Idag såg jag en neger. Jag spydde. DS.



Morfarsan!!!!!!


Kommentarer
Postat av:

hahahah

2010-01-13 @ 23:00:26
Postat av: Skogsdungen

Fina ord från en fin Morfarsa. Gillar även att du drar alla över en kam - det är så man får fram sanningen! :)

2010-01-16 @ 17:45:27
Postat av: Inger Rozén.Chintoh

Det var ju väldigt SYND OM DIG!SOM SÅG UT SOM EN NEGER!(DU HADE SUTTIT FÖR MYCKET I SOLEN;VÄL?)PÅMINNER DIG OM ATT ALLAS VÅR ANFADER KOMMER FRÅN AFRIKA!DÄR FICK DU!

2011-09-27 @ 14:27:55
URL: http://chintohs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback