En aries tankar

Ni vet en sån där dag; en dag som man hoppas få vakna till varje dag men som man bara då och då har turen att få uppleva.
Ni vet en sån där dag då man känner sig alldeles exra arisk.
Ni vet när man vaknar upp och känner hur den inoljade overheaden ligger alldeles perfekt längs hjässan och när man fortfarande håller hårt i det hagelgevär man stod och pepprade med ute på balkongen kvällen innan.

Efter att ha gjort mina dagliga morgonrutiner; ansat brösten och kastade ut gårdagens lilla flicka, så fyller jag återigen bössan full med spitterhagel och drar iväg några aggressiva salvor mot lekplatsen några meter bort, bara lite på skämt sådär. Efter det drar jag på mig mina  slimmade casual-kläder och ger mig ut på stan för att fortsätta förverkliga mina drömmar; hoppa på gravida, kasta sten på tjejer, hetsa folk som är snälla, skratta när folk halkar på isen, skratta när folk träffas av istappar, hoppa på gravida, ta nackasving på pensionärer, hoppa på gravida, för att bara göra några saker.

Vill bara avsluta denna tanke med en lite rad om hon nedanför här. Alltså okej att hon är en extremt dålig bloggerska, det kan hon ju faktiskt inte rå för. Men att hon är en tjej är det som gör mig så JÄVLA irreterad och nedstämd. Vi måste göra nåt år det här! Hur kan den sämre delen av människan få visas, eller över huvud taget få vara inne på internet ??! 
blondinhorbella
Ner med bysthållaren.. lite till bara.. lite till.. hehehehe 

Fadern D G



Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu fadern, med kläder på så är dom inte mycket att ha

2010-01-12 @ 19:43:30
Postat av: Inger Rozén.Chintoh

Inte utan heller!Inget att krama.För smala!

2011-09-27 @ 14:24:21
URL: http://chintohs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0