Äntligen en människa med åsikter i min smak!

Jag satt under gårdagen i förtvivlan
Jag hade helt enkelt inte en jävla fittaning vad jag skulle kolla på.
Jag gillar sport, men vilken jävla sport man än kollar på så är det en jävla massa äckliga människor
av äcklig färg/ras.
Så min sista utväg fick helt enkelt att kolla på skidskytte.. Endast ariska nordeuropéer med tyskar och svenskar i fronten är ju aldrig fel, eller vad säger ni era jävla fittläsare?
Och då, precis när jag skulle gå och runka så hörde jag dom förlösande orden av tv-kommentatorn (och flitiga läsaren av våran blogg) Christer Ulfbåge. Ett uttalande som det till och med skrevs om i aftonbladet;






Pyret


Kommentarer
Postat av: Morfarsan DGJG

hahahahahahhahahaha mycket trevligt inlägg må ja säga din grave jävel!

2010-01-12 @ 00:17:01
Postat av: Lillabystern !

Fyfan va rätt Ulfbåge fyfan va rätt din lilla OST--

2010-01-12 @ 15:54:45
Postat av: Emma

palla vara idiotrasist

2010-01-12 @ 18:48:27
Postat av: Gäten

men emma lilla.. tyst

2010-01-12 @ 20:44:29
Postat av: horan från bb

jag hatar alla arselbrudar som kan absolut ingenting. runk. askling blev gasad i italien förra veckan btw

2010-01-12 @ 21:19:08
Postat av: Lillabystern

Men snälla Emma, du får gärna ha dina ega åsikter men så FAN heller på denna trevliga sida. Det enda man får kommentera här är vad man verklien- Verkligen känner....

2010-01-13 @ 00:18:10
Postat av: Skogsdungen

Skärpning Emma. Har du några åsikter om inlägget, håll dem för dig själv tack. Men om du har några småsyskon i de rätta ensiffriga åldrarna, skriv gärna namn och adress så ska vi rätta till ett och annat hos de oskyldiga små liven :)

2010-01-13 @ 00:20:38
Postat av: Anonym

Skärpning Emma. Har du några åsikter om inlägget, håll dem för dig själv tack. Men om du har några småsyskon i de rätta ensiffriga åldrarna, skriv gärna namn och adress så ska vi rätta till ett och annat hos de oskyldiga små liven :)

2010-01-13 @ 00:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0